Suurepärane restoranikogemus algab juba enne esimest suutäit. Digitaalsed menüüd on muutunud oluliseks tööriistaks restoranidele ja baaridele, kes soovivad, et külalised tunneksid end hästi informeerituna, kindlalt ja oodatuna. Siin on, kuidas need kliendikogemust algusest lõpuni paremaks muudavad:
1. Kiirem juurdepääs menüüle
Digitaalse menüü abil ei pea külalised ootama, kuni teenindaja toob paberil menüü. Piisab QR-koodi skaneerimisest, et kohe pakkumisi sirvima hakata. See säästab aega ja annab külastajatele parema kogemuse.
2. Lihtne lugeda juba enne külastust
Üha rohkem inimesi soovib enne välja minemist uurida menüüd internetist. Digitaalne menüü, mis on kergesti leitav internetist nt Google abil, aitab külalistel juba varakult saada ülevaate toitudest, jookidest ja hindadest.
3. Rohkem ja põhjalikumat infot
Pabermenüüdel on piiratud ruum, kuid digitaalsed menüüd võimaldavad pakkuda detailseid kirjeldusi, allergeenide infot, fotosid ja soovitusi. See lisainfo aitab külalistel enesekindlalt otsustada ja uusi lemmikuid avastada.
4. Selged, järjepidevad ja alati kättesaadavad
Erinevalt paberist, mis võib kaduda, kuluda või vananeda, jääb digitaalne menüü alati ühesuguseks ja lihtsasti kättesaadavaks. Külalised võivad kindlad olla, et näevad kõige uuemat infot õigete hindade ja valikuga.
Menüüde kiirem kättesaadavus, mugav ettelugemine ja rohkem infot aitavad luua sujuvama ja meeldivama kogemuse—enne, jooksul ja pärast igat külastust.